Sunday, June 9, 2013

|| Persian Fun || - Jadidtarin Mahsoolate Nezafati-Sanatie Rooze Donya! (1Sal Garanty, 15 Sal Khadamat!)

 



 

تهران ، بالاتر از ميدان وليعصر ، کوی دانش کيان، پلاک 23، طبقه اول

021- 88 92 10 20


شرکت توسعه صنعتی ابراهیم با سابقه درخشان 25 ساله با اخذ نمایندگی انحصاری برندهای معتبر دستگاه های نظافت صنعتی و شستشو از کشورهای آلمان، ایتالیا و اتریش آماده ارائه کالاهای نظافت صنعتی به تمامی کارخانه ها اعم از کارخانه‌های مواد غذایی و لبنی، خودروسازی، ساخت قطعات صنعتی، ریخته گری، فولاد، نیروگاه‌ها، پتروشیمی، نفت و گاز، شرکت های خدماتی، ادارات دولتی، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها، هتل‌ها،و ... می باشد. تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت ابراهیم از یک سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش برخوردار است.




 

کف شوی و پولیشرهای صنعتی
جاروهای تجاری و نیمه صنعتی

 

سوییپرهای صنعتی و شهری RCM

 
     
 

شرکت ابراهیم نمایندگی رسمی فروش دستگاه های اسکرابر و جاروبرقی برند کلمبوس آلمان می باشد. دستگاه های اسکرابر برند کلمبوس مدرنترین وسیله جهت نظافت و شستشوی سطوحی چون سنگ، اپوکسی، سیمان و سرامیک می باشد. مزیت عمده محصولات این برند، در سادگی و کاربری آسان آنها خلاصه می شود.

 

شرکت ابراهیم نمایندگی رسمی فروش سوییپرهای صنعتی و شهری برند آر سی ام ایتالیا می باشد. از کاربرد جاروهای محوطه می توان به محیط های کوچک، صنعتی و بزرگ اشاره نمود. در زمینه جاروهای خیابانی نیز می توان دو مدل سوییپر روندا و پانرول را برای نظافت محیط های شهری نام برد.

 

 

شوینده های فشار قوی آب گرم Ehrle

 

شوینده های فشار قوی آب Ktanzle

 
     
 

شرکت ابراهیم نمایندگی رسمی فروش برند ارله (شوینده های فشار قوی آب گرم) از کشور آلمان می باشد. شرکت ارله از جمله شرکت های با سابقه و پیشرو در زمینه تولید این دستگاه ها به شمار می رود. مزیت عمده این دستگاه ها در تنوع زیاد و به روز بودن آنها خلاصه می شود. عملکرد دستگاه های فشار قوی آب گرم به نسبت آب سرد در شستشوی سطوح چربی و روغنی بسیار مشهود می باشد.

 

شرکت ابراهیم با دارابودن نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شوینده های فشار قوی کرنسله آلمان توانسته است خدمات قابل توجهی به سازمان ها و ارگان های کشور عزیزمان ارائه دهد. شوینده های فشار قوی واترجت کرنسله در دو نوع آب گرم و سرد تعبیه شده اند. مزیت عمده این دسته از واترجت ها قابلیت حمل و نقل آسان و سرعت بالای شستشوی آنها می باشد.

 

 

جاروهای صنعتی - تخصصی Delfin

 

شوینده های فشارقوی سری E اورتزن

 
     
 

شرکت ابراهیم با فراهم آوری و ارائه طیف وسیعی از جاروبرقی های دلفین ایتالیا افتخار دارد که گامی هر چند کوچک در تحقیق اهداف شما بردارد. لازم به ذکر است که شرکت دلفین ایتالیا با طیف وسیعی از دستگاه های جاروبرقی تخصصی اعم از صنعتی، نیمه صنعتی و تجاری، شرکتی پیشرو در این زمینه به شمار می آید.

 

شوینده های فشار قوی اورتزن ترکیبی بی نظیر از قدرت و اعتماد. جهت جرمگیری و چربی زدایی سطوح و ... استفاده می شود. به واسطه عملکرد بسیار آسان و کیفیت بالای این نمونه دستگاه ها به راحتی می توان آنها را در صنایع سنگین، صنایع غذایی و شیمیایی، کشاورزی، استخرهای پساب به کار برد.

 



اطلاعات تماس :

تهران ، بالاتر از ميدان وليعصر ، کوی دانش کيان، پلاک 23، طبقه اول

021- 88 92 10 20


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت ابراهیم مراجعه فرمائید



           

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (3)
Recent Activity:
Persian fun Group !
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment